مدرسه نمونه
 
مدرسه عشق
مدرسه ی نمونه آزادگان
 
 
چهار شنبه 3 خرداد 1398برچسب:, :: 15:10 ::  نويسنده : عله

 این اولین مطلبیه که براتون میذارم.این مطلب درمورد کارکنان این مدرسه و در کل خود مدرسه است.

میدونید که این مدرسه مدرسه ای شبانه روزی است که دو ساختمان خوابگاه و مدرسه تو یه حیاته مکان مدرسه مکان  باصفایی این مدرسه هر ساله حدود 70 نفر از بهترین دانش آموزای شاگرد اولیه درس خون از غرب استان میگیره یعنی از شهرستان های چادگان (شهرستان خودمون),فریدن,فریدونشهر,خوانسار ,بویین میاندشت ,خوانسار ,میمه وبالاخره خود گلپایگون .این مدرسه از لحاظ دانش آموزا و دبیراش خیلی خوبه به طوری که معدل امتحان نهایی که سومای این مدرسه در سال تحصیلی 89-90 گرفته بودن توی استان اول بود امسال هم که هنوز معلوم نیست ولی نوبت اول توی کلاس خودمون 2 ریاضی 15 تا شاگرد اول که معدشون 20 بود داشتیم خلاصه دانش آموزاش خیلی خوبن من نظر خودم اینکه اگه تو این شهرستونا زندگی میکنید توی آزمون این مدرسه شرکت کنید.

به جرات میتوان گفت این مدرسه در المپیاد ها ,مسابقات علمی ,آزمون های پیشرفت تحصیلیی ,سطح معدل و...در استان اول است ولی آموزش و پروش شهرستانو ببین که به این مدرسه با این قابلیت ها بودجه کم یا بهتره بگم خیلی کم اختصاص دادن من از مسئولین می خام که در ین باره چاره ای بیندیشن تا مدرسه ما یه سروسامونی پیدا کنه.

خوب میگفتم 70نفر را با توجه به نمره آزمون و معدل نوبت 2 را جذب میکنه اگه شما تو این آزمون شرکت و قبول نشدین اشکالی نداره چون ممکنه تو ذخیره باشید .سهمیه روستایی هم تاثیر داره که واسه بچه های روستایی از جمله خودم میتونه خوب باشه. 

محیط خوابگاه هم محیط خوبیه میدونید که چی میگم ئاسه ای این حرفو میزنم که خودمم توی همین خوابگاه زندگی کردم. اگه بیاید تو این خوابگاه محیطش طری که درس خون می شید.

حالا درمورد کارکنان مدرسه صحبت میکنم

اولین اونها مدیریت آقای یاوریه. این مدیر وظیفه شناس که تنها مدیری که من در این مدرسه دیدم از 3 4 سال پیش تو این مدرسه مدیریت کرده من به شخصه خیلی ازش خوشم میاد و یه مدیر کاملا خاکی که معلم عربی بوده و به جرات میتونم بگم یکی از بهترین معلمای عربی گلپایگونه.

بعدی آقای سهیلی که معاون پرورشی مدرسه و امین مدرسه است ایشون هم معلم عربی بودن و زحمت مراسم صبحگاه این مدرسه رو هم به گردن میکشن .

راستی یادم رفت بگم مسئولین و دبیرای این مدرسه از بهترینا هستن به طوری که تمام دبیراش برای تصحیح اوراق امتحا نهایی ها دعوت شده بودن

اقای یاوری معاون فناوری مدرسه یکی از بهترین معاوناست که فوق لیسانس دارن و معاونان دیکر آقایان ابراهیمی و امام جمعه ,دفتر دار آقای ذنوبی و...از بهترینا هستن

دبیراش که اغلبشون نمونه کشوری و نمونه استانی اند 

آقای عسگری پور معلمه فیزیک که دوم کشوره و همین الان میتونید جزوه هاش رو از اینترنت دانلود کنید و  آقای آخوندی معلم ریاضی و آقای میر جعفری که از شاخص ترین معلمای این مدرسه هستن و معلمای دیگه که دست همشون میبوسیم آقایون ربیعی,منتظری,ترابی ,جمالی,توکل,حقیقت و...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


علی دانش آموزی نمونه در مدرسه ای نمونه. علی ااااااااااااااااااااااااااااک
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1